środa, 8 stycznia 2020

Paznokcie zniszczone hybrydą? BAZA-UTWARDZACZ Long4Lashes przetestowana!




Zniszczone paznokcie po hybrydzie to zmora większości z nas. Oczywiście teraz częściej spotykane są paznokcie żelowe/akrylowe, ale jakby nie było one też niszczą płytkę naszych paznokci.  W listopadzie  dostałam się do grona laureatów friends.long4lashes.pl, którzy mieli okazję przetestować BAZĘ-UTWARDZACZ DO PAZNOKCI od Long4Lashes by Oceanic. Swoją drogą Long4Lashes bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, ponieważ jednego dnia zarejestrowałam się na stronie, uzupełniłam profil, wypełniłam ankiety jakie były dostępne i przy okazji zgłosiłam swój udział w testowaniu tej BAZY. Po kilku dniach przyszedł mail, że dostałam się go grona testujących. No i pięknie! Codziennie można zbierać punkty i wymieniać je  na nagrody więc warto.
Tu podaję  <LINK>  link do rejestracji.

Wracając do sedna


Przygodę z hybrydą zaczęłam 5 lat temu. Od samego początku hybryda niszczyła moje paznokcie: osłabienie, rozdwajanie, ubytki itp. Malowanie paznokci zwykłym lakierem nie wchodziło w grę, ponieważ te, które miały trzymać się aż tydzień- odpryskiwały po 3 dniach a ubytki w płytce wyglądały kiepsko. Wmawiałam sobie, że trudno to nic, położę hybrydę na nowo i nie będzie widać ubytków w paznokciach a one sobie pod spotem odrosną. No i tak przez 5 lat.

Efekt po użyciu BAZY- UTWARDZACZA

Dzięki możliwości przetestowania BAZY-UTWARDZACZA DO PAZNOKCI od Long4Lashes by Oceanic odkryłam, że mogę odbudować i odżywić swoje paznokcie. Dodam, że kilka miesięcy wcześniej w promocji Rossmana kupiłam z tej samej linii:  Intensywne serum wzmacniające do paznokci. Ma takie same właściwości jak BAZA, jednak nie zasycha tak jak ona- jak lakier. Jest bardziej jak oliwka, która pokrywa na połysk paznokcie i zakrywa ubytki, ale po umyciu rąk po prostu się zmywa więc bardzo mnie to irytowało.



BAZA-UTWARDZACZ DO PAZNOKCI od Long4Lashes by Oceanic zasycha jak lakier. Jednak utrzymuje się na paznokciu nawet tydzień, a jeśli cos odpryśnie to śmiało można pomalować ubytek- nie trzeba zmywać całego paznokcia!!! 😊 Zapach jest delikatny i bardzo przyjemny. Szybko zasycha na paznokciu. Oczywiście należy położyć 2 warstwy i paznokcie wyglądają jak nowe! Twarde, odżywione, ubytki są wypełnione i połysk, który sprawa że nie potrzebuję nakładania koloru! Od miesiąca nie pomalowałam sobie paznokci żadnym kolorem! Gdy baza odpryśnie na kilku paznokciach i chciałybyśmy pomalować sobie paznokcie bazą na nowo to śmiało zwykłym zmywaczem możemy pozbyć się bazy. Można też na bazę zastosować lakier. Paznokcie wyglądają na gładkie gdy pod kolorem jest baza!


Testowanie przebiegło pomyślnie a opinia jest jak najbardziej subiektywna. Z BAZY jestem bardzo zadowolona! Dlatego własnie kocham akcje testerskie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Kolorowa Ambasadorka , Blogger