piątek, 22 listopada 2019

Przy praniu możemy być jeszcze bardziej EKO!


      W październiku zostałam wybrana do grona ambasadorek SmartWash. Pierwsza paczka, którą otrzymałam jako Ambasadorka zawierała:


Smart Eco Wash – listki do prania 2 w 1, bezzapachowe (40 prań)
oraz
Luksusowe perfumy do prania Smart Wash Blue Sky, 10 ml, saszetka

                Dzięki kampanii ambasadorskiej dowiedziałam się, że istnieje coś takiego jak listki do prania! Zastępujące proszek i kapsułki. Jeszcze kilka lat temu wymysłem dla mnie były kapsułki do prania. Dziś zaczynamy prać przy pomocy listków, które przypominają nam miękki opłatek wigilijny. Używamy tak jak kapsułkę, czyli UMIESZCZAMY LISTEK W BĘBNIE PRALKI POD PRANIEM.


<Stężenie substancji piorących w listkach jest 20 razy większe niż w proszkach do prania, dlatego jedna miarka tradycyjnego detergentu waży 60-75 gramów, a 1 listek to tylko 3 gramy>


                Opakowanie detergentu jest mniejsze niż małe opakowanie proszku do prania- jednak jest o wiele lżejsze. Zawiera ono 20 podwójnych listków. Jeden listek jest wystarczający na pranie do 4 kg. Powyżej 4 kg użyjemy dwóch listków. Listki całkowicie rozpuszczają się w wodzie. Zarówno w ciepłej jak i zimnej! Nie zauważyłam, by na praniu były jakiekolwiek przyklejone cząsteczki listków lub tłuste plamy. I choć na początku nie byłam przekonana do ich działania to jestem z nich zadowolona!
                Ostatnio staram się być bardziej eko i zero waste. Chociaż dopiero zaczynam tę przygodę to akcja ambasadorska akurat się wstrzeliła z produktem EKO w zmianę mojego nastawienia do środowiska. 



Najważniejsze zalety listków SmartWash:


- Listki są 20x bardziej skoncentrowane w porównaniu do tej samej wagi proszku do prania.
- Odpowiadają filozofii „ZERO WASTE” – listki w środku są zapakowanie w folię celulozową, która nie ma nic wspólnego z plastikiem!
- Produkt w 100% biodegradowalny - opakowania wykonane z surowców organicznych pochodzących ze źródeł odnawialnych, w tym przypadku jest to CELULOZA.
- Opakowanie jest kompostowalne.
- W 94% jest mniejsza emsja CO2 czyli dwutlenku węgla do środowiska.
- Hipoalergiczne – Bezpiecznie możemy prać z listkami dziecięce ubranka.

Dlaczego warto używać listków Smart eco Wash?

- Nadają ubraniom naturalną miękkość,
- Tanie pranie,
- Zajmują mało miejsca,
- Zero odpadów,
- Nie zawierają parabenów ani fosforanów,
- Bez zbędnych substancji pieniących,
- Bezpieczne dla zbiorników septycznych.


                Otrzymałam listki bezzapachowe, ale do prania użyłam dołączonej saszetki perfum Smart Wash Blue Sky. Zapachem perfum jestem zachwycona. Cały mój dom pachniał jak w hotelu. Miałam wrażenie, że moje ręczniki zostały uprane w pralni. Zapach był bardzo elegancki, nie mdlił mnie a do następnego prania ręczniki nadal pachniały perfumami zachowując swoją miękkość. Czy są hipoalergiczne? Tak! Często mam problem, ze skóra po proszku do prania mnie swędzi. Po listkach? Nie! Są delikatniejsze i zawierają tylko tyle środków czynnych, by były wystarczające do uprania moich rzeczy.

                Smart Wash wychodzi do nas- społeczeństwa bardziej EKO ze swoimi nowymi produktami i mam wrażenie, że na rynku ta marka zabłyśnie i będzie o niej coraz głośniej. 

                 Produkty SmartWash znajdziecie na stronie www.smartwash.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Kolorowa Ambasadorka , Blogger